Re: IE - jaką komendą naprawic ?

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 00:25:31 MET

1634Racine wrote:

> Wiec skoro nie mialem tego komunikatu przy ie6, po instalacji ie7/8
> mam, a po deinstalacji i doprowadzeniu spowrotem do ie6 - mam
> komunikat i w tej wersji, to postanowilem jakas prosta metoda
> naprawic ie6. Prosta/inna niz reinstalacja ie6, bo ta akurat metoda
> nie dziala.

IMO: IE6 SP* chyba w ogóle nie używa "natywnie" plików *.mui, - tak więc
wszystkie pliki .mui raczej są pozostałościami po instalacjach IE7 i IE8
i/lub późniejszych rozszerzeń bazujących na IE Deinstalatory IE7-8 ich
nie usuwają.
Ponowna instalacja IE6 (i patchy) nie likwiduje w/w powiązań. Trzeba
wyrżnać ręcznie te pliki z dysku i rejestru.
 Nie przypominam sobie kłopotów z deinstalacja IE7 i IE8 i reinstalacja
IE6, ale pamiętam że ręcznie usuwałem .mui z rejestru i dysku.
Sprawdź czy masz na dysku jakies *.mui, - mogą byc powodem problemu.

--
Pozdrowienia!
M.