[Vista]Blokuje ekran zamiast hibernacji

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 02:10:36 MET

Witam wszystkich

Od kilku dni mam spory problem, bo mi hibernacja nie działa. Jak wciskam
przycik hibernacji, to mi pomryga ekraan i wyskakuje mi ekran logowania
z napisasem "locked". Macie pomysl co to moze byc za problem? bo ja juz
nie wiem co jest. Dodam, ze jak to sie zaczelo dziac i nie moglem
znalezc rozwiazania, to przywrocilem system z obrazu i co
najdziwniejsze, te same sa objawy zaraz po przywroceniu systemu z
obrazu(przed instalacja poprawek. po instalacji to samo jest). Obraz byl
robiony kilka miesiecy temu, wiec nie wiem co jest.
Probowalem takze zahibernowac system uzywajac programu WinOFF, ale taki
sam jest efekt.
Nie wiem, czy to jest ważne, ale jak probuje zamknac ten program, po
wczesniejszej probie hibernacji przy uzyciu WinOFF, to wyswietla mi sie
komunikat: "The system cannot find the file specified". Czy to moze miec
cos wspolnego z ta hibernacj, czy to tylko zbieg okolicznosci, a ten
komunikat zwiazany jest z czyms innym.

Pozdrawiam
Paweł