Re: IE - jaką komendą naprawic ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 18:34:41 MET

Piotr Palusiński in news:hdh5e1$mub$1@atlantis.news.neostrada.pl
[.........]
> http://www.frazpc.pl/b/211377
> http://support.microsoft.com/kb/318378/pl
[...................]

z odinstalowaniem ie7/8 to poki co nie mam klopotow, celowo wspomnialem
takze, ze nie chodzi mi o reperacje [ie6] przez chocby [nakladkowa]
instalacje.
Problem mam taki,ze gdy juz ktoras wersje [ 7 lub 8] ie
zainstaluje, to mam w czasie ogladania stron info: "stack overflow at line
0".
O tym komunikacie pelno w sieci wyjasniem, problem w tym, ze nie sa to
jakies konkludywne rozwiazania,a tym bardziej jedno.
Wiec skoro nie mialem tego komunikatu przy ie6, po instalacji ie7/8 mam, a
po deinstalacji i doprowadzeniu spowrotem do ie6 - mam komunikat i w tej
wersji, to postanowilem jakas prosta metoda naprawic ie6. Prosta/inna niz
reinstalacja ie6, bo ta akurat metoda nie dziala.