Re: uzywany dell z nalepka

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 13:21:58 MET

On Nov 10, 11:29 am, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

> To zależy czy kupując kupowałeś komputer z systemem czy bez?

Czyli mówisz, że ewentualną odpowiedzialność ponosi poprzedni
właściciel? Tzn. w sytuacji kiedy był JUŻ zainstalowany windows ale
jakis piracki, niezgodny z numerem licencyjnym na naklejce na
laptopie?

> Nie. I bardzo prawdopodobne, że nie zadziała z tym kluczem. Zakresy
> kluczy dla OEM-Dell, OEM-"mały producent" i np "OEM-HP" są rozłączne.

Ale czy wtedy te systemy różnią się czymś konkretnym oprócz numeru
licencyjengo? Może jeszcze jednym wpisem w Rejestrze?
Innymi słowy jak zainstaluję np. OEM-HP na komputerzez Dell i zmienię
numer licencyjny na ten OEM-Dell z naklejki to czyż WTEDY JUŻ nie
bedzie ów system OEM-Dell (a nie OEM-HP jak poprzednio)?