Re: uzywany dell z nalepka

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 13:26:58 MET

On Nov 9, 3:10 pm, Tom <tomek....@op.pl> wrote:
> legalnie mozesz zainstalowac z nosnika dostarczonego razem z laptopem,
> lub z takiego samego jezeli jestes jego wlascicielem lub z tego co
> pamietam,  z legalnego nosnika zawierajacego ta sama wersje systemu (lub
> gdy mozliwy downgrade) ale nadal musisz byc wlascicielem tych nosnikow.

No to jak wygląda w ogóle kwestia legalności użycia programu typu
nLite?
Wszystko sobie skroję do własnych potrzeb, głeboko zmodyfikuję system,
i potem nagram na cd instalacyjny...
Zresztą o ile zuważyłem sam nLite umożliwia także ZMIANĘ NR
LICENCYJNEGO JESZCZE W INSTALCE!
Czy analogicznie umożliwia także może zmianę podwersji systemu? Tzn. z
"Professional" na "Home Edition", albo z "pudełkowej" na "OEM", albo z
"OEM-HP" na "OEM-Dell"?