Re: uzywany dell z nalepka

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 15:10:00 MET

Alojzy Zakalec pisze:

> Mam prawie identyczny problem. Sprzedający zapewniał mnie, że numer
> icencyjny na nalepce na laptopie oznacza, że jestem właścicielem
> systemu operacyjnego Windows i mogę sobie zainstalować system z
> dowolnego źródła, potem zmienić numer licencyjny przy pomocy
> specjalnego programiku udostępnionego przez Microsoft (lub po prostu
> przez okienko dialogowe przy rejestracji wybierając specjalną opcję) i
> normalnie legalnie zarejestrować go (telefonicznie bądź przez
> internet).
> Oczywiście musi się zgadzać wersja językowa systemu i jego podrodzaj -
> [...]

legalnie mozesz zainstalowac z nosnika dostarczonego razem z laptopem,
lub z takiego samego jezeli jestes jego wlascicielem lub z tego co
pamietam, z legalnego nosnika zawierajacego ta sama wersje systemu (lub
gdy mozliwy downgrade) ale nadal musisz byc wlascicielem tych nosnikow.

Poza tym jesli to dell, to ma calkiem fajny serwis i przez telefon
mozesz porozmawiac z milym panem, podawajac mu service tag dowiesz sie
wiecej na temat tego laptopa.
a hp np wysylalo za free dyski z systemem