Re: uzywany dell z nalepka

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 15:22:19 MET

On Nov 9, 3:10 pm, Tom <tomek....@op.pl> wrote:
> legalnie mozesz zainstalowac z nosnika dostarczonego razem z laptopem,
> lub z takiego samego jezeli jestes jego wlascicielem lub z tego co
> pamietam,  z legalnego nosnika zawierajacego ta sama wersje systemu (lub
> gdy mozliwy downgrade) ale nadal musisz byc wlascicielem tych nosnikow.

Przepraszam ale proszę mi przetłumaczyć ten bełkot.
Czy jak np. zainstaluję z CD kolegi (wersja i podwersja zgodna) i
wykorzystam w okienku dialogowym "Rejestracji" opcję zmiany numeru
licencyjnego i wprowadzę ten z nalepki na laptopie - to co się wtedy
stanie? Co się potem stanie przy próbie rejestracji?