Re: MS Word 2007

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 14:17:33 MET

Dnia 07-11-2009, ktoś znany jako 'Przemysław Adam Śmiejek' w
wiadomości <news:hd4pov$2e0$1@news.interia.pl> napisał:

> Tylko popatrz co ty mówisz... Zastanów się... Oglądasz Monka? Teraz
> brzmisz jak taki typograficzny Monk. Wszystkim wokoło się świetnie żyje
> z tym, co mają, a Ciebie skręca, bo gdzieś tam spacja jest źle położona.

Zastanowiłem się... I wyszło mi że jestem takim samym nieszkodliwym
dziwakiem jak Monk :-) Mam prawo i nikomu nic do tego. Cóż Ci Monk
przeszkadza? A może Cię skręca? Będziesz robił jak chcesz, też masz do
tego prawo. Nikogo nie mogę do niczego zmusić, ale to, że nie mogę
tego świata zmienić nie oznacza, że muszę się z _wszystkim_ zgadzać i
akceptować powszechną bylejakość i niechlujstwo lub zwykłe buractwo
podszyte nieuctwem.
Amen.

PS. A "M jak miłość" oglądasz? Może jakieś ciekawe paralele do tego
serialu :-)

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog