Re: MS Word 2007

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 22:41:46 MET

Kermit pisze:

> Zastanowiłem się... I wyszło mi że jestem takim samym nieszkodliwym
> dziwakiem jak Monk :-)

A ja mówię, że jesteś szkodliwy?

> Mam prawo i nikomu nic do tego. Cóż Ci Monk
> przeszkadza?

Nic. Widziałem wszystkie odcinki w oryginale, a teraz kupuję wydawnictwo
na DVD :D

> A może Cię skręca? Będziesz robił jak chcesz, też masz do
> tego prawo. Nikogo nie mogę do niczego zmusić, ale to, że nie mogę
> tego świata zmienić nie oznacza, że muszę się z _wszystkim_ zgadzać i
> akceptować powszechną bylejakość i niechlujstwo lub zwykłe buractwo
> podszyte nieuctwem.

Nie masz wyjścia. Sam jesteś takim burakiem i niechlujem i nieukiem.
Każdy jest. Tylko w dziedzinach nie będących Twoim konikiem tego nie
zauważasz po prostu.

> PS. A "M jak miłość" oglądasz? Może jakieś ciekawe paralele do tego
> serialu :-)

Niestety nie, tutaj nasze gusta się rozchodzą znów.

--
Przemysław Adam Śmiejek