Re: Skąd nazwa Windows 7 ?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 14:50:37 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Zaraz, zaraz. Ale porównywałeś do NT4. Owszem, możliwe, że w XP
> poczyniono pewne usprawnienia np. w dostępie do plików (a to sugerują
> "testy" przytaczane przez ciebie), ale to nie jest różnica pomiędzy 2k,
> a NT4.

Racja, trochę się zapętliłem - wyszliśmy od NT a teraz porównywałem
szybkość 2k z XP. Jeśli chodzi o sentyment do NT 4.0 to jak wspomniałem
- miałem pecha posiadać kompa, na którym nic poza NT4.0 nie chciało
chodzić z powodu konfliktu VIA KT133a a GeForce 2MX400 (wykaszaniało sie
podczas instalacji lub zaraz po). Zdany bylem na ten sprzęt jakieś pół
roku (sama jednostka wtedy kosztowała mnie coś ok 3,5k zł) także...

Pzdr, OMSON