Re: Skąd nazwa Windows 7 ?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 13:58:59 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Przesadzasz. 2k było bardzo zacnym systemem. Było dużo bardziej
> dopracowane niż NT4. Poza tym, w większych zastosowaniach, AD (zerżnięte
Dla mnie to powolne słonisko, którego kijem nie tykałem :) A NT4.0
Workstation wspominam z sentymentem (mój pierwszy OS, BTW - tylko on
działał mi wtedy na kompie, gdzie dawno temu znany konflikt miedzy
czipsetami VIA KT133a a nVidia GF2MX uniemożliwiał pracę pod 98/ME/2k) :)
Bardzo mnie zadowalał, gdyby nie brak bibliotek DirectX.

Pzdr, OMSON