Re: SkÄ…d nazwa Windows 7 ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 14:08:06 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>Dla mnie to powolne s³onisko, którego kijem nie tyka³em :)

To sk±d znasz? :-P
A co do powolno¶ci, to siê po prostu nie zgodzê. Co tam mia³o byæ
powolnego? I tak wiêkszo¶æ czasu pracuje program, nie OS. Owszem, mia³
trochê wiêksze wymagania sprzêtowe (g³ównie RAM), ale nie przypominam
sobie tu jakich¶ wiêkszych problemów.

>A NT4.0
>Workstation wspominam z sentymentem (mój pierwszy OS,

Taaaak. I ten dreszczyk emocji z serwerami multihomed i niepewno¶ci±
jaki tym razem adres nam rozwi±¿e z nazwy...

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |