Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 13:44:07 MET

On 2 Lis, 12:46, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

wracając do tematu co lepsze, pamiętam ploty, pogłoski o Loghorn z
przełomu roku 2001/2002. Opowieści o nowej wersji windowsa, innej niż
wszystkie, która ma zacząć nowy etap zupełnie odcinając się od
dotychczasowych system. Byłem podjarany jak każdy, kto się bawił
NTkami i miał kontakt z ludźmi, którzy na telefon z pamięci podawali
numery seryjne do dowolnego systemu MS niezależnie od wersji. Pojawiła
się porażka XP. Vistę - owego loghorna kupiłem jak tylko się pokazała
jakieś dwa lata temu. Wynika z tego, że MS pracował na nią grubo ponad
5 lat, a W7 to kosmetyczne poprawki ze zmienioną strategią z
bezpieczeństwa, na wygodę po batalii krytyki. Wniosek z tego taki, że
Vista i W7 to ten sam system, tylko W7 jest bardziej przyjazny i ma
zaimplementowane technologie, które zaczynają szerzej trafiać pod
strzechy już w sobie. Dla przeciętnego użytkownika powiedzmy
biznesowego (pakiet office, aplikacja na SQLu, przeglądarka WWW) to
nie ma znaczenia ;-) Jedynym usprawnieniem dla mnie jest zapamiętanie
wielu konfiguracji sieci, do jakich się podłączam w czasie podróży
swoim laptopem (numer IP i gateway oraz DNSy).