Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 21:01:37 MET

Dnia Sun, 1 Nov 2009 01:17:31 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

> Witam!
> MS wymienia szybkość jako główną zaletę nowego W7. Kolejne czym się
> chwalą to przyjazność wobec użytkownika. Ja jestem zadowolonym userem
> Visty i mam w związku z tym pytanie o sens migracji na W7. Ale do
> rzeczy: czy ta szybkość objawia się szybszym działaniem aplikacji np.
> Nikon Capture NX2 (bo tylko ten wyciska max z mojej konfiguracji) czy
> MS w końcu się wziął za operacje I/O które potrafiły obciążyć system w
> 100%?

Trudno tu o jakieś testy ale ja miałem Vistę a teraz mam Win7 i on zasuwa
nieźle - chodzi o ogólne odczucie.
Zawsze system instaluję od zera - nie robie nigdy upgrade'ów więc to nie
zasługa tylko tego że jest czysty system.
Co do operacji I/O - na pewno system mniej miele i lepiej buforuje
programy, które uruchamiają się tu jakby cały czas były w RAMie.

Acha - na Vistę ja nie narzekałem - bardzo byłem zadowolony z tego system
już od momentu wprowadzenia poprawki dotyczącej dłuuugiego kopiowania dużej
ilości plików...

Mój config to Core2Duo 1.6 4GB RAM