Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 13:32:28 MET

On 2 Lis, 12:46, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> I jeszcze bezpieczniejsze jest od 2000 i XP. Ale to nie jest
> ważne, co?

nie gloryfikuje 2000. jego czasy już minęły. Ciężko porównywać
stabilność systemów w realu ;-) Mnie się rok, dwa nic nie dzieje, a
moja kobieta wyśle w kosmos system w czasie T-12h! jak się do tego
przyłoży ;-) Napisałem wyżej, że poczekam do SP1 zanim wydam kasę na 7
w Boxie, a W2K zamieniam na SBS 2008 Premium i już zamówiłem mu Xenona
E55xx ;-P Poza tym znasz się lepiej na tym wszystkim i dobrze wiesz,
że NTka można tak skonfigurować, że nawet bez programu antywirusowego
i firewalla wszelkie wirusy się o niego rozbiją. Problem w tym, że
taki system nadaje się wyłacznie na serwer, najlepiej jednej usługi.
Kiedyś się bawiłem w podnoszenie poziomu bezpieczeństwa do C2. Zostało
gdzieś nawet sporo materiałów do tego ale już mi się znudziło, a już
do szału doprowadzały mnie poprawki, które sobie przywracały
oryginalne wpisy rejestru czy tam parametry... Stworzenie więc takiego
systemu ja Vista czy W7 było nie lada wyzwaniem dla MS. I te systemy
są bezpieczne ale tak bezpieczne jak bezpieczny jest użytkownik ;-)