Re: Jaki program do nagrywania p³yt

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 10:51:48 MET

"Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message
news:4ae96421$1@news.home.net.pl...

> U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> ƶ¶¶... zaraz sie oka¿e, ¿e inaczej siê nie da, bo technika idzie naprzód,
> bo komputery s± coraz szybsze i przestaje to mieæ znaczenie, itd.
> Ja nadal twierdzê, ¿e gros programow i systemów da sie nadal zamkn±æ na
> dyskietce. Plugin do TC jest darmowy, malutki jak na dzisiejsze programy,
> a ma prawie wszystko, co jest przeciêtnie potrzebne.

Ja nie mam nic przeciwko duzym programom, dyski 1TB+ i RAM sa dzis tak
tanie, ze kilkaset MB w ktoras strone nie robi mi roznicy. Ale pod
warunkiem, ze ma to jakies sensowne uzasadnienie, niechby nawet ladny
wyglad, bo gdzies trzeba bitmapy upchnac. Ale jesli program zajmujacy 55MB
potrafi jedynie nagrac i skopiowac plyte, to ja dziekuje. Zreszta Nero
zawsze bylo krowiaste i powolne.