Re: Jaki program do nagrywania płyt

Autor: Sztoker <x51_at_onet.eu>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 14:36:01 MET

On 29 Paź, 10:51, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

> Ja nie mam nic przeciwko duzym programom, dyski 1TB+ i RAM sa dzis tak
> tanie, ze kilkaset MB w ktoras strone nie robi mi roznicy. Ale pod
> warunkiem, ze ma to jakies sensowne uzasadnienie, niechby nawet ladny
> wyglad, bo gdzies trzeba bitmapy upchnac. Ale jesli program zajmujacy 55MB
> potrafi jedynie nagrac i skopiowac plyte, to ja dziekuje. Zreszta Nero
> zawsze bylo krowiaste i powolne.

Mam wrażenie, że powyższe stanowi tylko jaśniejszą stronę problemu.
Jakieś pół roku temu wraz z kupioną nagrywarką zewn. dostałem Nero 7 -
cóż, dali, to zainstalowałem... I się zaczęło - co chwilę jakiś
komponent tego szajsu szoruje mi po dysku, coś chce poprawiać albo
auto-upgrade'ować. Dobra, pogrzebałem w msconfigu, w/g proces
explorera ubiłem toto definitywnie, jużem był szczęsliwy, a tu jednego
dnia wyskakuje mi okienko, że mój kochany Nero pragnie coś sciągać...
Ostro wnerwiony potraktowałem go z miejsca uninstallem i dopiero wtedy
pozwolił o sobie zapomnieć.

Sztoker