Re: Jaki program do nagrywania p³yt

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 10:45:05 MET

U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hcbmie$bd7$1@inews.gazeta.pl...

> I nawet ten darmowy ma instalator 55MB vs 4-5MB dla konkurencji typu
> CDBurnerXP, a funkcjonalnosc obydwu identyczna. Chocby dla
> niewspierania leniwych programistow nie warto.

ƶ¶¶... zaraz sie oka¿e, ¿e inaczej siê nie da, bo technika idzie
naprzód, bo komputery s± coraz szybsze i przestaje to mieæ znaczenie,
itd.
Ja nadal twierdzê, ¿e gros programow i systemów da sie nadal zamkn±æ na
dyskietce. Plugin do TC jest darmowy, malutki jak na dzisiejsze
programy, a ma prawie wszystko, co jest przeciêtnie potrzebne.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua