Niechciane strony podczas używaniaprzeglądarek.

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 16:01:11 MET

Podczas surfowania w sieci pojawiają się na pulpicie rozmaite strony. Myślałem,
że tylko podczas używania IE8, ale gdy zacząłem używać Firefoxa zjawisko to
wystąpiło również i przy tej przeglądarce. Adresy spisuję na bieżąco w
notatniku; mam na razie kolekcję 7 takich stronek.
Sprawdziłem kompa dwoma antywirusami i dwoma antyszpiegami, nic, czysto. Combofix
i HijackThis też nie pomogły.
Co zrobić żeby te stronki przestały przeszkadzać?