Re: Niechciane strony podczas używaniaprzeglądarek.

Autor: <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 18:28:09 MET

Nie wykryłem w procesach tych niechcianych stron. Wydaje mi się, ze nie jest to
także wynik działania rootkitów; Blacklight wykazał 0. Po dłuższej obserwacji
tego zjawiska zauważyłem, ze są to wyłącznie polskojęzyczne strony reklamowe, że
chowają się za stronką którą aktualnie czytam, że zjawisko to nie występuje
jednak podczas korzystania z Firefoksa, a tylko wtedy, gdy korzystam z IE 8.
Notuję bieżąco adresy tych dokuczliwych stronek lecz ich tu nie wymienię z
oczywistych względów.