Re: niemożność instalacji XP na SATA .5TB

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 00:21:41 MET DST

On Oct 24, 10:22 pm, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> W takim razie obawiałbym się w tej chwili cokolwiek robić na takim dysku
> przy pomocy tego instalatora. To się niemal na pewno źle skończy.

Ale przecież odpalałem też spod innego windows instalator pod win32
i386\winnt32.exe
Kiedy on zaczyna działać to pyta się między innymi czy ma dociągnąć z
serwera Microsoft'u najnowszą wersję instalatora i kiedy wybieram
'tak' to zapisuje to ściągnięte na dysku a potem restartuje komputer i
rozumiem, że te najaktulniejsze pliki instaltora przejmują kontrolę
nad dalszym procesem instalacji. Ale właśnie WTEDY komputer wywala
BLUESCREEN!

> Sprawdź, czy te partycje na pewno zostały dobrze założone przy pomocy
> BootIt http://www.terabyteunlimited.com. Wystarczy odpalić go z płytki
> CD i wejść do Manage partitions; jeśli wyrzuci jakieś błędy, to je tu
> zacytuj.

BootIt jest programem płatnym. Czy można go uruchomić bez płacenia i
rejestrowania?