Re: niemożność instalacji XP na SATA .5TB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 00:41:38 MET DST

Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:21:41 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

> Ale przecież odpalałem też spod innego windows instalator pod win32
> i386\winnt32.exe
> Kiedy on zaczyna działać to pyta się między innymi czy ma dociągnąć z
> serwera Microsoft'u najnowszą wersję instalatora i kiedy wybieram
> 'tak' to zapisuje to ściągnięte na dysku a potem restartuje komputer i
> rozumiem, że te najaktulniejsze pliki instaltora przejmują kontrolę
> nad dalszym procesem instalacji. Ale właśnie WTEDY komputer wywala
> BLUESCREEN!

Ale gdyby nie wywalił bluescreena, to pewnie pokazałby prawidłowo owe
partycje. Reasumując, najprawdopodobniej źródlem problemu jest stara,
dawno zdezaktualizowana instalka. Dlaczego się tak upierasz i nie dasz
się namówić choćby na zintegrowanie jej z SP3?

Owszem. Inaczej bym go nie proponował.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/