Re: Problem z internetem-wirus?

Autor: Adax <Adax_Tnij_at_op.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 23:56:48 MET DST

(...)
> Najpewniej - prawoklik na ikonce w lewym górnym rogu okna "DOSowego",
> edytuj, wklej. Ja mam dodatkowo ustawione (we właściwościach okna), że
> wyciąć/wkleić, robię PPM na samej zawartości okna, a dalej - wiadomo.
Dzięki, jakie to proste... ;)

Jednak coś jest nie tak. Po załączeniu uTorrent znowu nie mogę nic zrobić
przez prezglądrkę (chrome, FFox, IE).
Nawet wtedy, gdy ustwiłem przepustowość dla uTorrent na 10/10 Mb/s.
Podejrzewam NOD32 i OutPosta, ale obawiam się wyączać zabezpieczenia, bo o
"plagę" nie trudno.
Poradzcie coś, proszę