Re: montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 07:21:37 MET DST

Dnia Sun, 18 Oct 2009 15:57:51 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
napisał(a):

> ok, sprobuje- ale z racji tego, ze jestem zmeczony, i niekoniecznie
> wszystko rozumiem - mam - skopiowac konto szymon z C na E, nastepnie
> wyczyscic C:\Users\szymon, usunac je i stworzyc linka o takiej samej
> nazwie odwolywujacego sie do E:/szymon :?
> powinno to isc mniej wiecej tak?:
>
> junction.exe E:\szymon C:\Users\szymon

Dokładnie tak.

> co prawami dostepu do skopiowanych przez admina plikow? jest jakas
> latwa komenda by je wszystkie 'przekazac' uzytkownikowi szymon czy
> trzeba klikac :-?

Do skopiowania profilu użyj Total Commandera - on zachowuje prawa
dostępu - albo polecenia xcopy z przełącznikami. Albo narzędziami
Windows: Mój komputer | Właściwości | Zaawansowane | Profile | Kopiuj
do.
http://windows.howto.pl/artykuly,windows-19-255-0.html

Trzeci sposób to skopiowanie profilu i zmiana jego położenia w rejestrze
systemu, co chyba jest najprostsze.
http://www.searchengines.pl/Jak-zmienic-nazwe-profilu-w-Documents-and-settings-t90456.html

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]