Re: montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 00:57:51 MET DST

> Według mnie powinieneś utworzyć konto \Users\Szymon, a następnie
> wyczyścić je z wszystkich plików i utworzyć symlink do folderu z
> właściwym profilem na innej partycji poleceniem mklink albo junction (z
> Sysinternals).

ok, sprobuje- ale z racji tego, ze jestem zmeczony, i niekoniecznie
wszystko rozumiem - mam - skopiowac konto szymon z C na E, nastepnie
wyczyscic C:\Users\szymon, usunac je i stworzyc linka o takiej samej
nazwie odwolywujacego sie do E:/szymon :?
powinno to isc mniej wiecej tak?:

junction.exe E:\szymon C:\Users\szymon

co prawami dostepu do skopiowanych przez admina plikow? jest jakas
latwa komenda by je wszystkie 'przekazac' uzytkownikowi szymon czy
trzeba klikac :-?

pozdrawiam
szymon