Re: montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 13:39:54 MET DST

> Do skopiowania profilu użyj Total Commandera - on zachowuje prawa
> dostępu - albo polecenia xcopy z przełącznikami. Albo narzędziami
> Windows: Mój komputer | Właściwości | Zaawansowane | Profile | Kopiuj
> do.http://windows.howto.pl/artykuly,windows-19-255-0.html
>
> Trzeci sposób to skopiowanie profilu i zmiana jego położenia w rejestrze
> systemu, co chyba jest najprostsze.http://www.searchengines.pl/Jak-zmienic-nazwe-profilu-w-Documents-and...

witam!
sorry za pozna odpowiedz :~
ale do rzeczy: zamontowalem sobie (to montowaie nie daje mi spokoju)
partycje do /users/szymon_g, utworzylem uzera 'szymon',
totalcommanderem skopiowalem zawartosc folderu szymon do szymon_g,
zmienilem z szymon -> szymon1 i szymon_g na szymon, zrestartowalem.
dziala ladnie, moglbym powiedziec- ze wszystko dziala super- z tym ze
chyba cos sie skopalo z uprawnieniami- chronione katalogi (AppData i
inne) sa widoczne jak zwykle (ale to poprawilem, dalem ukryty
atrybut)- z tym ze katalogi typu Downloads, My Music sa 'zwykle' (tj.
bez ichniejszych ikonek typu nutka, gwiazdka badz strzalka) oraz sa w
jezyku angielskim /bo po utworzeniu tego uzera, ustawilem mu polskie
locale). O dziwo, w rejestrze HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft
\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellFolders oraz UserShellFolders sa
wartosci w j. angielskim- (tj. opisy do Download zamiast do sciagniete
etc)- ale to mozna rozwiazac z palca, w sumie zaden problem :)

pozdrawiam
szymon