Windows 2003 Serwer i korzystanie z FTP

Autor: Peter May <peter.may_at_poczta.fm>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 10:09:11 MET DST

Witam.

Skonfigurowałem serwer FTP na Windows 2003 Serwer. Drobny problem mam
tylko taki, że wywołując dostęp zdalny przez explorer.exe
ftp://<adres_IP> mam komunikat o braku dostępu. Natomiast korzystając z
jakiegokolwiek menedżera FTP wszystko działa normalnie.

Na razie szukam w Google o co chodzi, ale może ktoś podpowie po jakich
słowach kluczowych szukać. To może mi ułatwić wyszukiwanie.

--
Peter