problem z klianiem w systemie i internecie

Autor: uni <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 20:49:37 MET DST

Mam Win_XP_PL_SP3. Mam problemy z klikaniem w systemie i w internecie.
przed każdym kliknięciem muszę wcisnąć Ctrl + Alt + Del - po tym
pokazuje się okno menadżera zadań - wyłączam je - czasem żeby to
zrobić muszę kliknąć na "krzyżyk" 2 razy czasami raz. Klikając na
pustych miejscach ekranu/pulpitu nie można "odczepić" się od
"tabliczki" która normalnie powinna się wyświetlać po kliknięciu prawym
klawiszem myszki na pustym miejscu pulpitu, kliknięte ikonki będące
skrótami do progamów zamiast uruchamiać dany program dają "tabliczkę"
która normalnie wyświetliła by się po kliknięciu prawym kl. myszki na
nich, uruchomienie okna menadżera zadań czasami kasuje ten problem,
a czasami nie. Mam Mozillę do przeglądania internetu - przed każdym
kliknięciem w jakiś link / a przecież nie mało ich na stronkach www/
muszę uruchomić manadżera zadań i zaraz go wyłączyć by można było
kliknąć ze skutkiem. Zainstalowałem drivery do myszki w nadziei że
coś to pomoże - drivery pod win98se bo producent Gigabyte nie ma
driverów do myszki Gigabyte GM-AC pod XP - myszka usb-wa - optyczna,
ale nic to nie ponogło. Mam wrażenie że problem pojawia się po
zainstalowaniu jakiejś kolejnej "wspaniałej aktualizacji" systemu XP
- mój windows "świeży", a opisywany problem pojawia się w każdej
świeżej instalacji systemu XP. Proszę o jakąś pomoc w problemie.

Ps : Sprzęt to laptop firmy IBM - model T30