Re: problem z klianiem w systemie i internecie

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 21:27:18 MET DST

Użytkownik "uni" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4ACB9141.80AD9E69@wp.pl...
> Mam Win_XP_PL_SP3. Mam problemy z klikaniem w systemie i w internecie.
> przed każdym kliknięciem muszę wcisnąć Ctrl + Alt + Del - po tym
> pokazuje się okno menadżera zadań - wyłączam je - czasem żeby to
> zrobić muszę kliknąć na "krzyżyk" 2 razy czasami raz. Klikając na
(...)

Z rzadka mi wyskakiwalo, jak nazbyt gorliwie i w niezbyt odpowiednim
momencie (np. czytanie porysanej płytki CD, gdy temat utknął na wiszącej
próbie odczytu) ponaciskałem dolne klawisze funkcyjne (CTRL, ALT, WIN,
SHIFT, czasem też klawisz zastępujący prawoklik). Pomocą okazywało sie
po kilka razy ponaciskać je znowu, osobno, bądź w kombinacjach, błąd
znikał. Nie pogarszało działania systemu, jedynie czyniło korzystanie z
niego niekiedy mocno niewygodnym.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua