Re: problem wielki z youtube i firefoxem 3.5.3 pod XP

Autor: sz. <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 21:20:58 MET DST

> albo, jest rozróżnienie między wersjami dla IE, a Opery/Fx (aka FF)...?

chyba jest, bo ja mam zainstalowane dwa Flashe (Adobe Flash player "Plugin"
dla wszystkich przegladarek poza MSIE, u mnie dla FF, oraz Adobe Flash
Player "ActiveX" - kontrolka OCX dla MSIE).

Obie osobno do pobrania na stronach Adobe'a - poklikaj w ich pobieralni,
znajdziesz oba.

Byc moze to rozwiąże problem.