Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Mon 05 Oct 2009 - 19:44:54 MET DST

Pewnego razu Radosław Sokół tak oto obwieścił(a):

> Przesadzasz.

Tyle tipsów, udziwnień i udogodnień, konfiguracji programików, że mam je
spisane. Później po reinstalacji człowiek się męczy a nie wie dlaczego bo
coś zapomniał sobie dogodzić..

> A jak raz odblokujesz sobie taki katalog to myślisz, że
> jak wyjdziesz na chwilę do ubikacji to on się na nowo
> zablokuje na hasło telepatycznie i ktoś, kto usiądzie do
> komputera go nie odczyta?

A widzisz, świetny dobry pomysł, interwał czasowy aby jeszcze był. Zbyt
długo otwarty jakiś folder i sam się zamyka.

Dlatego w tym momencie, ideałem byłby jakiś programik mały co siedziałby
sobie w pamięci i po każdym klikaniu w katalog wyskakiwałoby okienko z
żądaniem hasła.

Zainstalowałem Sekretnika spoko programik. Ale (co jest upierdliwe)
niestety trzeba go za każdym razem włączać żeby zmienić wartości, a później
(co z kolei bardzo ważne) pamiętać trza aby blokować.

> Wyrób sobie nawyk blokowania konsoli za każdym razem, gdy
> odchodzisz od komputera choćby na minutę. Przydaje się
> choćby w pracy...

W miarę mam taki (BTW jaki skrót), ale to nie załatwia sprawy, komuś chcę
udostępnić lapka, ale po co ma "niechcąco" zerknąć na jakieś pliki czy
foldery..

> Zawsze można poprawić instalację.

Łomatko, za co ta kara..

--