Re: Dyski są ale ich nie ma

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Oct 2009 - 19:52:36 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Do dysków nie trzeba sterowników. Potrzebne są do mostków
> jedynie.

Tez tak uważałem a jednak coś sie pokiełbasiło.

> Jedyne co mógłbyś spróbować to usunięcie dysków z menedżera
> urządzeń i restart. Powinny zostać dodane poprawnie. Ale
> nie daję głowy, że to nie rozsypie systemu.

Zrobiłem taki manewr - systemowi nie zaszkodziło aczkolwiek wkurzyłem
sie wykopałem wszystkie sterowniki związane z dodatkowym i wbudowanym
kontrolerem i zainstalowanie ich jeszcze raz (podczas tej samej sesji
systemu [inaczej bym już nie uruchomił go]).
Poszło i działa. Tak czy inaczej mała przestroga (bo wiem co spowodowało
te akcje), nie kupujcie kontrolerów SATA na PCI z wyjściem które można
podłączyć na dwa sposoby (i wewnątrz i na zewnątrz jest to to samo gniazdo).

> PS. A w dzienniku zdarzeń nie ma jakichś niepokojących komu-
> nikatów?

Nic a nic. Nic szczególnego ponad to co zwykle.