odpowiedzialność materialna za sprzęt komputerowy w firmie

Autor: Marek M. <mpgk.kr_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 19:35:19 MET DST

Witam!

Jutro z mam podpisać odpowiedzialnośc materialną za sprzęt
komputerowy w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we
wszystkich biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi
serwerownia. Wszystko warte około 90 tysięcy złotych. Ma to być na
moim stanie. Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu protokołu ?