Re: odpowiedzialno¶æ materialna za sprzêt komputerowy w firmie

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 13:28:57 MET DST

U¿ytkownik "Marek M." <mpgk.kr@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:2066fb3a-c3a1-427e-bc70-adb363c6e5ea@y21g2000yqn.googlegroups.com...
Witam!

Jutro z mam podpisaæ odpowiedzialno¶c materialn± za sprzêt
komputerowy w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we
wszystkich biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi
serwerownia. Wszystko warte oko³o 90 tysiêcy z³otych. Ma to byæ na
moim stanie. Na co zwróciæ uwagê przy podpisywaniu protoko³u ?

Na akapit zatytu³owany "Wy³±czenia".