Re: Porównywanie plików

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 18:49:10 MET DST

Silly, silly GLaF nabazgrału:

> Lub również tekstowy, ale całkiem fajny, szczególnie gdy chcemy
> porównać więcej plików w (pod)katalogach: finddups Radosława Sokoła
> (dostępny gdzieś na jego stronie http://www.grush.one.pl/ ).
> Lub dowolny program wyliczający sumy kontrolne (np. HashX)

Bardziej polecam HashCheck, jest wygodniejszy obsłudze (ma własną
zakładkę we właściwościach pliku: http://tinyurl.com/hashcheck) i połowę
czasu jaki HashX potrzebuje na wyliczenie MD5 wylicza CRC-32, MD4, MD5 i
SHA-1.
A może ktoś poleciłby mi jakiś wydajny kalkulator 128-bitowego hashu
MD4, który stosowany jest w sieci ed2k? Obecnie używam HashCalc firmy
SlavaSoft (http://www.slavasoft.com/hashcalc/index.htm), ale jest to
dosyć leciwy program i obliczanie tego hashu zajmuje mu sporo czasu przy
większych plikach. Zastanawiam się, czy są programy, które potrafią to
robić szybciej.

--
tbr