Re: odpowiedzialność materialna za sprzęt komputerowy w firmie

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 09:35:15 MET DST

Dnia Tue, 29 Sep 2009 10:35:19 -0700 (PDT), Marek M. napisał(a):

> Witam!
>
> Jutro z mam podpisać odpowiedzialnośc materialną za sprzęt
> komputerowy w firmie, w której jestem administratorem sieci. Jest we
> wszystkich biurach 30 komputerów, 20 drukarek, do tego dochodzi
> serwerownia. Wszystko warte około 90 tysięcy złotych. Ma to być na
> moim stanie. Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu protokołu ?

Dlaczego masz być odpowiedzialny materialnie za coś co użytkuje pani
Zosia w swoim biurze. To Pani Zosia powinna być za to odpowiedzialna i
to pod warunkiem że zamyka swoje biuro na klucz którego jest jedynym
posiadaczem.

http://www.prawo-pracy.pl/odpowidzialnosc_materialna_za_powierzone_mienie-a-60.html