Re: Zapychanie się partycji systemowej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 19:28:50 MET DST

Dnia Fri, 28 Aug 2009 16:20:46 +0200, Zosia napisał(a):

> W bardzo krótkim czasie pojawia się komunikat o małej ilości miejsca
> na C: i okazuje się, że zostało np. sto kilkadziesiąt MB wolnych.

Nie napisałaś jak dużą masz part. systemową. Ja mam 10G i bywa maławo :)
Przenieś swap (pagefile.sys) na inną partycję. Jesli używasz Opery czy
czegoś podobnego, też przenieś katalog mail na inną partycję. No i chyba
nie znam programów które by musiały być na C: (z wyj. Extra Page który
najwyraźniej ma buga i nie chce działac z innej niż c partycji). Przesiej
pliki na c windzianym szukaczem plików podając jako kryterium wielkość
pliku.

--
Jacek