Zapychanie się partycji systemowej

Autor: Zosia <Z_at_osia.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 16:20:46 MET DST

Często powtarza się następująca sytuacja:
Po czyszczeniu partycji systemowej mam powyżej 500 MB wolnych.
W bardzo krótkim czasie pojawia się komunikat o małej ilości miejsca
na C: i okazuje się, że zostało np. sto kilkadziesiąt MB wolnych.
Czas zapychania jest coraz krótszy. Wykorzystałam już możliwość
kompresji.

Programy, które o to pytają, instaluję w \Program Files na innej partycji.
Ale niestety nie wszystkie programy przy instalacji o to pytają.

Czy istnieje program, który pozwalałby śledzić co tak naprawdę
tę partycję zapycha? Nie da się tego bowiem do końca wyjaśnić
plikami wynikającymi z aktualizacji oraz punktów przywracania.

Pozdrawiam
Zośka