Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçënëmy.pl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 21:51:33 MET DST

Użytkownik "Michał"Wolvverine" Panasiewicz" <wolvverine@antyspam.tlen.pl>
napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1249572305.4035.207.camel@wolvv-lap...

> zgadza się :>, tylko że tą domenę może postawić na sambie (można i na
> SAMBA 4.0 z AD)

A jaką ma niby zaletę korzystanie z podróbki? :]

> Ech, ci windowsiarze, nie widzą że świat na M$ się nie kończy ;)

Ech, ci linuksiarze, dla których Windows NT kończy się na autologowaniu na
jedno lokalne konto jak w Win9x :P

> Pytający ma heterogeniczne środowisko, więc prawdopodobnie najlepiej
> sprawdzÄ… siÄ™ u niego otwarte rozwiÄ…zania (nie ograniczajÄ…c go sztucznymi
> barierami).

Ale ja naprawdę chciałbym się dowiedzieć jakie to niby bariery wprowadza
domena (oprócz tych ideologicznych), a nikt mi nie chce powiedzieć.

> Inna sprawa że wpierw powinien dokładnie wypunktować sobie jakiej
> funkcjonalności potrzebuje, dopiero potem szukać produktu/ów które ją
> będą posiadać.

No i nie powinien się upierać przy braku funkcjonalności.