Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Michał <wolvverine_at_antyspam.tlen.pl>
Data: Thu 06 Aug 2009 - 17:25:05 MET DST

Dnia 2009-08-02, nie o godzinie 13:18 +0200, Skrypëk pisze:
> Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
> wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:h526ce$d6o$1@inews.gazeta.pl...

zgadzam się że należałoby je spiąć w domenę

> Nawet i 5 komputerów bardziej opłaca się wpi±ć w domenę, niż biegać i klikać
> po każdym z osobna.

zgadza się :>, tylko że tą domenę może postawić na sambie (można i na
SAMBA 4.0 z AD)

> Ech, ci linuksiarze, jak oni nie potrafi± sieciami administrować...

Ech, ci windowsiarze, nie widzą że świat na M$ się nie kończy ;)

Pytający ma heterogeniczne środowisko, więc prawdopodobnie najlepiej
sprawdzÄ… siÄ™ u niego otwarte rozwiÄ…zania (nie ograniczajÄ…c go sztucznymi
barierami).
Inna sprawa że wpierw powinien dokładnie wypunktować sobie jakiej
funkcjonalności potrzebuje, dopiero potem szukać produktu/ów które ją
będą posiadać.

--
"LinKomp - Profesjonalne usługi informatyczne dla firm i instytucji"
WWW: http://www.linkomp.pl      Regon:140341942     NIP:524-186-17-81