Re: Windows 7 na staaarym komputerze

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Mon 10 Aug 2009 - 01:10:05 MET DST

W dniu 2009-08-09 21:48, Doxent napisał(a):

> to się chłopaki z MS postarali. Zawsze uważałem, że głównym programistom
> powinno się wygrzebać komputery ze śmietnika (np Pentium II 300MHz) i
> kazać im na nie pisać programy. Jak będzie tam chodzić żwawo i sprawnie
> to system będzie idealny. Tymczasem dostają oni po 4 rdzenie 3.3 GHz z
> 4GB ramu to powstają takie koszmary jak Vista co to na zwykłych
> laptopach umierają.

Dokładnie, odpalałem na P60 i 40MB ramu windows 2000 i całkiem nieźle
chodziło. A teraz do samego uruchomienia trzeba stosunkowo mocnego
kompa. Ale tak to już jest, dawniej kiedy sprzęt był drogi
optymalizowało się programy do jak najwydajniejszej pracy, a teraz
odwrotnie - sprzęt jest tani to programiści mają to gdzieś i używają np.
  środowiska NET do napisania najprostszej rzeczy, wszak taniej dokupić
ram niż zmodyfikować program.
Pomijam już fakt pisania systemów "dla debili" którzy bez kreatora nic
nie zrobią w systemie i dodawania tysiąca wodotrysków typu Aero których
90% użytkowników nie używa i je wyłącza zaraz po istalacji.
Swoją drogą mogliby napisać system od zera a nie łatać poprzednika, może
w ten sposób zostały by naprawione błędy które są od czasów Win95.

--
PM