Re: Windows 7 na staaarym komputerze

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Aug 2009 - 01:49:22 MET DST

** Doxent <doxent@gazeta.pl> wrote:

> to się chłopaki z MS postarali. Zawsze uważałem, że głównym programistom
> powinno się wygrzebać komputery ze śmietnika (np Pentium II 300MHz) i kazać
> im na nie pisać programy. Jak będzie tam chodzić żwawo i sprawnie to system
> będzie idealny. Tymczasem dostają oni po 4 rdzenie 3.3 GHz z 4GB ramu to
> powstają takie koszmary jak Vista co to na zwykłych laptopach umierają.

Z Vistą faktycznie przeszacowali, ale weź pod uwagę, że Win7 to zoptymalizowana
Vista, a nie jakiś kompletnie nowy system. Optymalizacje i dostrojenie wymagają
czasu, którego im z Vistą zabrakło (i to był błąd moim zdaniem - ale z drugiej
strony coś jednak sprzedawali przez ten czas).

Natomiast zupełnie bez sensu jest projektować system w oparciu o kompletnie
przestarzałe technologie (Pentium II 300MHz jak piszesz) - no pomyśl. Tam są
rozwiązania, których już się nie używa (modulo kilka osób, które się uparły, że
P2 itp. to efektywna platforma).

Główni programiści po prostu powinni mieć umocowanie w rzeczywistości, to co Ty
proponujesz to skrajność w drugą stronę.