Re: Windows 7 na staaarym komputerze

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 21:48:10 MET DST

> Oznacza to, że na trochę nowszym komputerze, zwłaszcza z kompatybilną
> kartą graficzną, śmiało można będzie pracować.

to się chłopaki z MS postarali. Zawsze uważałem, że głównym programistom
powinno się wygrzebać komputery ze śmietnika (np Pentium II 300MHz) i kazać
im na nie pisać programy. Jak będzie tam chodzić żwawo i sprawnie to system
będzie idealny. Tymczasem dostają oni po 4 rdzenie 3.3 GHz z 4GB ramu to
powstają takie koszmary jak Vista co to na zwykłych laptopach umierają.