Re: czy jednak avast?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 13:35:21 MET DST

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:h5bmml$eo1$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne to Avira.
> Wykrywa mi trojany w uninstal.exe programu do obsługi Joysticka czy w
> WillemProg.
> Szkoda że z listy co wyświetlił to albo wszystko napraw albo wszystko
> odrzuć a nie można sztuka po sztuce. Jakbym tak chciał wszystko
> wyleczyć to pare programów by mi znikło, zwłaszcza toolsów typowo z
> dziedziny "elektronicznych" :)
>
> Poćwiczę go jeszcze.

Otóż właśnie, sam widzisz... żaden program nie jest doskonały. Nie
dziwota - wynika to z techniki. Swoją drogą, wolę, aby mi fałszywie
zapyskował, a nic nie było, niż by nie zapyskował, a było...
Mnie Avast wykrywa, co ciekawe, wirusy raczej z tych najnowszych, w...
obrazach ISO płyt z lat 1999-2001, najczęściej... tzn. w plikach, które
w takim obrazie leżą. Pliki powstały sporo czasu przed wirusem...
Ot, widzisz, jest motywacja do dokładniejszego sprawdzania tego, co się
ma. Choćby nawet zdrowe było.
Ja też te pliki jeszcze poćwiczę, bo na razie zbieram do kupy dane ze
starych płytek, aby je później przejrzeć, wyselekcjonować co się może
przydać, a resztę do niszczarki... Właśnie zaraz się rozejrzę za jakąś
na Allegro. Na koniec bardzo dokładne sprawdzenie i jak będą śmieci, to
poooszły w osobliwość. Dopiero wtedy ewentualne używanie tego, co się
uchowa.

Powodzenia i bądź ostrożny.