Re: Kasowanie do kosza udostępnionych plików

Autor: max <max_at_max.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 14:28:23 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Samba ma za darmo. ;) Jeżeli to bardzo istotne to można dołożyć serwerek
> członkowski na Sambie, no ale przy okazji pozbędziemy się innych ficzerów.

Dziwne , samba ma windows nie.
Przecież to system operacyjny kasuje pliki wiec powinien mieć takie
możliwości. Zastanawiam się jak działaja produkty firm trzecich, bo na
msdn nie znalazłem nic co by umozliwiało napisanie czegos takiego.
Co prawda jest ICopyHook ale ten wychwyci tylko skasowanie folderu.