Re: czy jednak avast?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 12:25:20 MET DST

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:h5bajh$dbe$1@news.onet.pl...

> Ale jak już tak namawiasz to może spróbuję AVG u siebie postawić, a może
> Avira.. nie wiem. Który najmniej wkurzający (reklamy (nienamolne) i
> wydajność to priorytet).

Dziwne to Avira.
Wykrywa mi trojany w uninstal.exe programu do obsługi Joysticka czy w
WillemProg.
Szkoda że z listy co wyświetlił to albo wszystko napraw albo wszystko odrzuć
a nie można sztuka po sztuce. Jakbym tak chciał wszystko wyleczyć to pare
programów by mi znikło, zwłaszcza toolsów typowo z dziedziny
"elektronicznych" :)

Poćwiczę go jeszcze.

--
Irokez