Re: czy jednak avast?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 04 Aug 2009 - 21:34:14 MET DST

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:pqse2ce0j1cf.17m19wmiszdo3$.dlg@40tude.net...

> Właśnie tak te wirusy działają - jeśli nie masz antywirusa to nic, po
> prostu nic dziwnego się nie dzieje. Ale wirus działa.

Wiem, ale nie zadziałał, został jakoś ubity, pewnie przez SpyBot i nawet
tego nie powiadomił.
A wiem że nie zadziałał bo kilkanaście kompów z nim robiłem i juz
wiedziałem co robi, gdzie siada itp.

> Mam Avasta. Zauważalnie zwalnia tylko przy czytaniu danych z dysku (np.
> przy kopiowaniu plików) i przy uaktualnianiu bazy (ok. 2 razy na dobę po
> kilkanaście sekund). Mam cały czas wyświetlane zużycie procesora i nie
> zauważyłem, żeby w innych przypadkach Avast zamulał system. A jeśli
> zużycie
> procka jest podejrzanie wysokie, to zawsze sprawdzam, który program za to
> odpowiada.

Avast na P3 1GHz z 512MB RAM niestety zamula niesamowicie calusienki czas.
Na stacjonarce lepiej (C2D) ale i tak po instalacji katastrofalne jak dla
mnie spowolnił system ze wzgledu na koszmarnie wolne operacje dyskowe, więc
go w pędy wywaliłem. Niech się męczą inni.

> Stara mądrość ludowa się tu sprawdza: lepiej zapobiegać niż leczyć.

Wiem, wiem...

U wszystkich znajomych jak stawiam system wrzucam albo Pandę albo AVG. Nawet
nie widza różnicy w pracy. Ale tak lepiej.
Mnie drazni spowolnienie.

Pozdrofka

--
Irokez