Re: czy jednak avast?

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 04 Aug 2009 - 20:51:56 MET DST

"Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message
news:4a788086$1@news.home.net.pl...

> Będzie za późno.
> Uwierz, będzie za późno.
> Bujałem się z takim kompem. Wiem, ile to mordęgi ujarzmić babola w takim
> stanie.

I tak byłeś w dobrej sytuacji, bo miałeś świadomość że komputer jest czymś
zainfekowany. Obecne malware głównie stara się pozostać niewykryte, i
niestety robi to coraz lepiej - to już nie te czasy, że komputer wyświetlał
reklamę porno, czy wręcz komunikował żeby coś zainstalować/kupić/zrobić.
Podejście Irokeza niestety jest bardzo naiwne, co gorsza krzywdę może zrobić
nie tylko sobie (bo to pół biedy z mojego punktu widzenia), ale także
wszystkim wokoło.