Re: Ograniczenie predkosci przesylu danych w otoczeniu sieciowym

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Tue 04 Aug 2009 - 10:35:05 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> 1) Po co?
>
> 2) Jakimś NetLimiterem pewnie. Ale NetLimiter nie jest dar-
> mowy, o ile pamiętam. I wraca pytanie: po co to robić?

2 grupy kompow spiete VDSL-em, czasami potrzebuje po tym przerzucic
troche wieksze ilosci danych. Mam wtedy wrazenie ze kopiowanie po
otoczeniu mocno blokuje prace w sieci innym kompom korzystajacym z
VDSL-a. No chyba ze w samym routerze VDSL idzie takie ograniczenie
ustawic (o tym wczesniej nie pomyslalem) Modemy to Planet VC-200M/S.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl