Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 01 Aug 2009 - 12:24:18 MET DST

Dnia Mon, 27 Jul 2009 23:11:05 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości grup
>
> Server w Lotusie to się Domino nazywa. A Notes to niestabilna, powolna,
> toporna i niezrozumiała aplikacja, użytkowanie której jako klienta poczty to
> najgorsza kara jaka może spotkać użytkownika i support.

Rozmawiałem w międzyczasie z paroma osobami pracującymi onegdaj na Lotus
Notes w wersji 6 lub 7 i słyszałem od nich raczej dobre opinie o nim. O
której wersji piszesz?

> Jak już koledzy
> mówili, Office Outlook z serwerem Exchange bije Notes na głowę jeśli chodzi
> o pocztę i kalandarze. Licencjonowanie nie jest jakieś szczególnie
> skomplikowane:
> http://www.microsoft.com/exchange/2007/evaluation/editions.mspx
> A do zarządzania dokumentami w świecie MS służy darmowe SharePoint Services
> lub płatny SharePoint Server, z którymi klienty Office się integrują.

No tak, tyle że większość firmy pracuje u mnie na darmowym OpenOffice.
Szukam rozwiązania mniej związanego z używanym oprogramowaniem biurowym.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/